Перелік
документів, які надаються Регіональному відділенню Фонду державного майна у м. Києві (орендодавцю) для проведення процедури оцінки

1. Довідка про об’єкт оцінки та експлікація приміщень видані балансоутримувачем.

2. Гарантійний лист орендаря на проведення оціночних робіт.

3. Реквізити Платника оцінки, для укладання Договору на проведення оціночних робіт.

4. Для операторів стільникового зв’язку –проектна документація.

5. У випадку необхідності визначення суб’єкта оціночної діяльності за заявою від сторонньої організації, разом із заявою надається інформація про об’єкт оцінки відповідно до додатку 1 положення про відбір суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України №1270 від 29.08.2011 р., а також зазначається замовник та особа –платник робіт.

Після підготовки документів для проведення оціночних процедур, інформацію щодо повного пакету документів для укладання договору оренди приміщення уточнювати у РВ ФДМУ у м. Києві за адресою:

м. Київ, б-р Шевченка, 50-Г

тел.: 281-00-18, 281-00-22